"Юроком 2000"OOД: Елегантните серии смесители Allure и Atrio на Grohe бяха отличени с три приза от Германските награди за дизайн 2024
Германските награди за дизайн (German Design Awards) са престижен конкурс, който създава международни стандарти за иновативни дизайнерски разработки и конкурентоспособност на световния пазар. През 2024 г. сред лидерите в категорията „Отличен продуктов дизайн“ се нареди доказаният производител на арматура и санитария Grohe. Отличия бяха връчени на триото гами под марката Grohe SPA: Allure Brilliant Private Collection, Atrio Private Collection и New Allure, както и за специалната гарафа Grohe Blue. Какви са спецификите на наградените продукти и каква е оценката на журито за тях, Инженер.bg научи от фирма "Юроком 2000", официален пазарен партньор на луксозния бранд у нас.
„Grohe е част от групата LIXIL, която грабна цели пет отличия от Германските награди за дизайн за 2024 г. Иновативните шедьоври с марка Grohe завоюваха победата в категориите за продуктов дизайн „Баня и уелнес“ и „Кухня“, разказаха от "Юроком 2000". Ето и подробности:
Нови цветове и покрития в гамата смесителни батерии Allure
„Колекцията смесители Allure вече е още по-привлекателна благодарение на новите цветове и покрития, с които се предлагат продуктите. Това позволява на потребителите да създадат перфектно хармонично изживяване в банята“, заявиха от българското дружество. Колекцията вече се предлага в Chrome, Brushed Cool Sunrise, Brushed Warm Sunset и Hard Graphite, което в комбинация с отделните елементи в нейната композиция извеждат индивидуалността на друго ниво.
Оценка на журито:
Колекцията смесителни батерии Allure впечатлява с дизайн, който изглежда елегантен и вечен, благодарение на хармоничното взаимодействие на ясните им форми. Красив продукт, който изглежда още по-изтънчен поради ефектните цветове и поставя вълнуващи акценти в банята.
Allure Brilliant Private Collection
Серията смесители Allure Brilliant е актуализирана под премиум подбранда Grohe SPA и повече от всякога е символ на изключителност, лукс и индивидуалност. Тя се отличава с уникални цветове и висококачествени материали и покрития. „Детайлите от Caesarstone, както и набраздяването на лостовете осигуряват впечатляващ външен вид и специална тактилност. Всяка повърхност е внимателно изваяна, за да отразява деликатно светлината – като бижу в личния домашен СПА център“, допълниха от българската компания.
Atrio Private Collection
Atrio Private Collection е още едно от бижутата на Grohe, съживено под марката Grohe SPA. Актуализацията на серията е резултат от новите технологии и промяната на мисленето към модерни дизайнерски изживявания. Atrio Private Collection позволява на потребителите да добавят персонализирано докосване към ексклузивната среда в банята благодарение на широка гама от цветове, лостове, покрития и материали – като новия черен или бял Caesarstone.
Оценка на журито:
Висококачествената и вечно елегантна Atrio Private Collection дава възможност за създаване на индивидуални фитинги благодарение на големия избор от цветове, повърхности и видове дръжки и следователно още повече гъвкавост в дизайна на банята.
Гарафа Grohe Blue
Стъклената гарафа Grohe Blue е надградена с два допълнителни аксесоара, с което заслужи приз в категория „Отличен продуктов дизайн – кухня“. Капакът от неръждаема стомана е устойчив в съдомиялна машина и е оборудван с ключалка за накланяне и вградено сито, например за задържане на плодове, както и с допълнителен пластмасов капак за затваряне. Вторият аксесоар представлява подложка за чаша, която може да се обръща, за да покаже дали водата е газирана или не. Подложката предотвратява петна по масата, а мекият ѝ материал предпазва гарафата.
Оценка на журито:
Стъклената гарафа Grohe Blue в комплект с новите капак и подложка увеличава удобството и прави елегантния съд още по-привлекателен.
Източник на снимковия материал: "Юроком 2000", German Design Awards
Коментирането на тази статия е ограничено